Forum Król Lew Strona Główna Król Lew
RPG [PBF] w realiach 'Króla Lwa' Nowy adres: http://pbf.krollew.pl/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum przeniesione na adres: http://pbf.krollew.pl/
Shakira

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shaina
Konto zawieszone


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2276

PostWysłany: Nie Sie 10, 2008 10:23 pm    Temat postu: Shakira Odpowiedz z cytatem

Skrótem! xd :

Imie: Paulina, nienawidze go! >.< Nie podoba mi sie, i chce je w przyszłości zmienić, i tyle powiem na wstępie! xd
Nazwisko: Ładne, po tacie. x3
Wiek: Matko 12 lat! o.O Czy ja tu jestem najmłodsza?! xd
Urodziny: 25 kwietnia, już były! :c
Imieniny: 26 maja, mam głupio. Bo mam urodziny, miesiąc później i jeden dzień imieniny! xd
Lubie: Najbardziej to zwierzęta! <3 Choć w domu moge mieć jedynie jedno zwierze, to gdy dorosne będe miała na pewno psa, może kota? Może papuge? Na 100% rybki! x3 Oprócz tego lubie słuchać muzyki, jeździć na deskorolce, lub rolkach. x] No i na rowerze! xd No i kocham wakacje! x3
Nie lubie: A wręcz nienawidze, jak {np. na forum} ktoś sie rządzi. Rozumiem, jesli jest to przywódca, no ale dajmy przykład zwykłą range!
Zwierzęta: W domu, mam jedynie kundelka, przypominającego labradora retriever, moją ulubioną, psią rase! <3 Suczka nazywa sie Lara. ^.^
Ulubiona książka: Moze wydać sie dziwne, lub śmieszne, ale ''Lassie''m przyznam sie, że płakałam jak ją czytałam. o.O Taaa wiem, idiotyczne! xd
Ulubiony film: Hmm... chyba nie mam ulubionego ... Lubie np. Shreka! xd Albo właśnie króla lwa<3 Niedługo bede mieć I część {miałam na Video, ale już video sie zepsuło xd} na DVD, i II {siorka, mi płyte porysowała >.<}, III mam. A IV będe miała na 100000000000%! <3 o ile wogóle wyjdzie! xD

_________________



Avatar oraz logo by Dukacia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 6:55 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tandi
Gość





PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 7:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam 1 pytancio najlepsze anime? (powiedz naruto naruto! xD
)
Powrót do góry
Don Huan
Gość





PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 9:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja ma dwa psy: też labradorkę i ona nazywa się Clara :) I wyżlicę,Florę.No...oprócz tego mam żółwia,ale dostałem go,jak chodziłem do przedszkola i nie cholery nie pamiętam,jak go nazwałem O.o Clara ma...ok pół roku,a Flora,to już starucha - ma 5 lat XD A oprócz tego,to jeszcze moja ciotka w Siedlcach ma owczarka niemieckiego,Chabra.
Tak że,doceniam Twoje zamiłowanie do zwierząt,bo u mnie też ono jest nie małe :)
Napisałaś,że lubisz słuchać muzyki...ale JAKIEJ?
Tandi,Naruto jest do du...
Powrót do góry
Tandi
Gość





PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 10:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak jak ty skąd :lol2: lepiej zmień bo osta dostaniesz...
Powrót do góry
Don Huan
Gość





PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 10:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mogę dostać osta,bo nie przeklinam =.= Cenzura użyta?Użyta,więc nic nie mogą mi zrobić :P
Powrót do góry
Mal Ombre
Samotnik
<b>Samotnik</b>


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 4002

PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 10:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mogą, mogą x3 *zaciera łapki*

właśnie - jakiej muzyki?

_________________
<center>lubi? gdy strach zagl?da w oczy
lubi? gdy kapu? krzyczy "pomocy!"


</center>

Avatar (c) Malaika4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Amarth Shetani SkoirArato
Szeol
Pani Gehenny
<b>Szeol</b><br><i>Pani Gehenny</i>


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 9573

PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 10:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz 12 lat? Jak na taki wiek, porządnie piszesz.

Jakie książki Cię jeszcze interesują? Bo wątpię, by ,,Lassie" była jedyna.

_________________
<center>.G H E T T O E L E C T R O.
Stop this Monster!


??????? ???????? ????????

No matter how many deaths that I die, I will never forget.
No matter how many lifes that I live, I will never regret.



There is a fire inside of this heart and a riot about to explode into flames.
Where is your
G o d? Where is your G o d? Where is your G o d?!


{...}I DON'T WANNA BECOME THE FUCKIN' GARBAGE LIKE YOU.{...}


||THE reverse side of beauty it dyed by beloved FILTH. ||
</center>

Avatar (c) Levis
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Don Huan
Gość





PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 10:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A no właśnie...Angel mi przypomniała - z Twoim wiekiem.Ma rację,że jak na ten wiek,to porządnie.Co prawda za dużo rzeczy w myślniki zamykasz,ale...to da się przeżyć ;)
Powrót do góry
Mal Ombre
Samotnik
<b>Samotnik</b>


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 4002

PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 11:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja też mam dwanaście, o! x3
i wcale nie piszę porządnie. chociaż.. może jestem zbyt krytyczny dla siebie?

właśnie. oglądasz anime? jak tak, to jakie? i jakie najbardziej lubisz?
standardowy zestaw pytań, uhm.

_________________
<center>lubi? gdy strach zagl?da w oczy
lubi? gdy kapu? krzyczy "pomocy!"


</center>

Avatar (c) Malaika4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Shaina
Konto zawieszone


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2276

PostWysłany: Pon Sie 11, 2008 4:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OMG, ile pytań na raz! xD
Myślniki - Lubie myślniki! x] Dlatego tyle wyrazów w nich zamykam. xD
Zwierzęta - Miałam wiele ziwerząt! <3 Rybke Jennie {Dżeni}, która zdechła z głodu. o.o No cóż ... miałam za mało lat, by wiedzieć, kiedy karmi rybki ... To było moje pierwsze zwierze. {W pewnym sensie}.
Miałam jeszcze dwa żółwie.! x3 Pierwszy to był Tuptuś, a drugi to był Tutuś Drugi. XD Potem miała królika, który miał 8 lat i zdechł na jakąś chorobe. Nie znaną mi. I teraz mam psa, którego po prostu kocham! ^^
Muzyka - Słucham czego sie dam, oczywiście nie jakiś tam za przeproszeniem gówi*n, jakieś tam fajne. ^_^
Książki - Najwięcej to czytam książki, gdzie występują psy. - ''Lassie'' , ''Marley i ja'' itp. ;)
Pismo - Serio? o_O

Anime - Oglądam, oglądam... x] Różne. xD

_________________



Avatar oraz logo by Dukacia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 6:55 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Shaina
Konto zawieszone


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2276

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 1:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hym... innych pytań, jak widzę nie ma?
Otóż... może wytłumaczę lepiej to co napisałam wyżej. xP

Myślniki - Chyba nie w myślnikach, tylko zawiasach. xP Kiedyś sporo w nich 'zamykałam'. Cóż... sądziłam, że piszę niezrozumiale. Tak jest właściwie do teraz.
Zwierzęta - Ahm. Kocham je. Szczególnie psy. Jak było już wspomniane wyżej. Najpierw miałam żółwia (Tuptusia), potem trafił mi się drugi żółw (Tuptuś drugi), następnie rybka (Bojownika, Jenny.), królik (Pikusia.) no i teraz jest pies (Lara).
Muzyka - Już wytłumaczyłam wyżej. Słucham to co leci, byle by nie jakieś gó*na.
Książki - Jakoś często mnie nudzą. Szczególnie nie przepadam za lekturami szkolnymi... ehh...
Anime - Oglądałam i oglądam. Wiem, że pierwszym moim anime było Full Metal Alchemist (?). Nie do końca kojarzę, jak się to piszę. To było ładnych parę lat temu, wiec... nie ma się co dziwić. xP

_________________



Avatar oraz logo by Dukacia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Kosz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group