Forum Król Lew Strona Główna Król Lew
RPG [PBF] w realiach 'Króla Lwa' Nowy adres: http://pbf.krollew.pl/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum przeniesione na adres: http://pbf.krollew.pl/
REGULAMIN

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regulamin
Samotnik
<b>Samotnik</b>


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 372

PostWysłany: Sob Maj 07, 2011 8:45 pm    Temat postu: REGULAMIN Odpowiedz z cytatem

<center></center>
1. Każdy użytkownik może posiadać najwyżej 3 konta. Jeżeli będziesz chciał prowadzić więcej, musisz poprosić o zgodę administratora.
2. Zabrania się rozprzestrzeniania grafik oraz treści o charakterze rasistowskim, pornograficznym, obrażającym innego człowieka lub grupy ludzi oraz łamiących zasady netykiety i prawo polskie. Takie treści zostaną usunięte, a autor zbanowany. UWAGA! Fabularne sceny erotyczne w granicach dobrego smaku są dozwolone. W takim wypadku treść każdego posta należącego do takiej sceny musi zostać poprzedzony nagłówkiem "UWAGA! Scena +18!" lub o podobnej treści.
3. Wszelkie spory należy rozwiązywać poza forum, ewentualnie przez PW.
4. Wielkość avatara nie może przekraczać 300 pikseli szerokości i 400 wysokości. Nie można posiadać avatarów/log z tego samego obrazka.
5. Wolno wstawiać różnego rodzaju zdjęcia i obrazki do podpisu oraz postów, jednakże nie mogą one przekraczać 600 pikseli szerokości i 400 wysokości.
6. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za grafikę/teksty umieszczane przez użytkowników forum.
7. Każdy użytkownik ma obowiązek po rejestracji potwierdzić przeczytanie regulaminu. Pisanie bez koloru będzie karane ostrzeżeniem. Po upływie 2 tygodni konta bez zapisu do jakiejkolwiek grupy zostaną skasowane.
8. Każdy fabularny post powinien zawierać min. dwa zdania złożone.
9. Reklamować fora można tylko w temacie do tego przeznaczonym i tylko wtedy, gdy zapisało się więcej niż 250 fabularnych postów.
9a. Zabronione jest reklamowanie for na Shoutboksie i poprzez PW.
10. Forum jest chronione prawami autorskimi i nie można kopiować żadnych jego treści.
11. Nieprzestrzeganie zasad znajdujących się w ABC także jest karane ostrzeżeniem.
12. Zabrania się usuwania notek dodanych przez Moderatorów lub zmieniania ich treści/koloru.
13. Jeśli zakładasz nową postać na starym koncie, nie możesz przejmować rangi/statystyk/doświadczenia/znamion etc. ze starej postaci.
14. Wszelkie spory rozstrzyga MG bądź Admin!
15. Zabronione jest nadużywanie/wykorzystywanie luk w regulaminie, które są sprzeczne z dobrymi obyczajami lub powszechną opinią panującą na forum.
16. Użytkownicy i postacie, które łamią Regulamin w sposób rażący, będą karani w zależności od swych przewinień.
16a. Kara wymierzona może być zarówno na fabule, jak i poza nią.

<center></center>
1. Twoja postać musi być przedstawicielem gatunku fauny Afrykańskiej.
2. Wszelakie niezwykłe udziwnienia typu: skrzydła, rogi, gigantyczna postura, świecące-dziwne oczy, znaki emanujące w ciemnościach, dziwne narządy w nietypowych miejscach, niecodzienne umaszczenie itp. są niedozwolone.
3. Aby móc prowadzić postać kanoniczną, czyli spokrewnioną z postaciami z bajki 'Król Lew', należy zapytać o zgodę administrację. Postacie takie jak Simba, Kovu czy Skaza w naszej historii już dawno nie żyją i nie wolno ich wskrzeszać.
4. Nick jest imieniem twojej postaci. Musi zaczynać się z dużej litery, nie może zawierać cyfr, oraz znaków specjalnych !@#$%^&*/><;’ Ponadto wasz nick nie może brzmieć podobnie do nicku innej osoby bez jej zgody.
5. Na forum nie występuje magia, więc żadna postać nie posiada zdolności nadzwyczajnych ani paranormalnych, chyba kasztan że użytkownik uzyska zgodę administratora.
6. Postacie są śmiertelne! Pamiętaj o tym, by przemyśleć każdy fabularny krok, gdyż zły ruch może zakończyć się śmiercią. Nad wszystkim czuwają administratorzy oraz Mistrzowie Gry.
7. Postać osiąga dojrzałość płciową w wieku 2 lat, a samica może zajść w ciążę tylko podczas rui. Co za tym idzie, potomstwo musi być młodsze od swoich rodziców o przynajmniej 2 lata. Ciąża trwa co najmniej tydzień. Jeśli będzie trwała krócej, może zakończyć się poronieniem.
8. Jeśli twoja postać nie dowiedziała się czegoś bezpośrednio (usłyszała od kogoś, sama widziała) nie może o tym wiedzieć, nawet jeśli ty jako użytkownik o tym wiesz.
9. Postacie jednego użytkownika nie mają prawa posiadać tych samych informacji, chyba, że wszystkie dowiedziały się o czymś fabularnie.
10. Nie można przebywać w kilku miejscach jednocześnie (wyjątkiem są treningi), a między wejściem a wyjściem z tematu musi minąć co najmniej minuta. W przeciwnym razie lew nadal znajduje się w temacie.
11. Kontakt z duchami, aniołami i wszelkimi innymi postaciami z zaświatów możliwy jest jedynie przy Jeziorku Duchów.
12. Aby spowodować pożar, należy skontaktować się z Mistrzem Gry, który oceni, czy podpalenie danego terenu jest możliwe. Ma na to wpływ wiele czynników, między innymi pogoda. Roślinność odrasta dopiero po miesiącu, a jedna postać może podpalić tylko jeden teren tygodniowo.
13. Nie wolno zakładać nowych stad bez wyraźnej zgody administracji.
14. Zadawanie wszelkich trwałych ran (wyrywanie pazurów, robienie blizn, pozbawianie wzroku etc.) oraz gwałty są zabronione, chyba, że jest to umówiona akcja, na którą obie strony wyraziły zgodę.
15. Kilka postaci jednego użytkownika nie może brać udziału w tej samej akcji (porywanie, uwalnianie z lochów, walka).
16. Jeżeli użytkownik w stosowny sposób poinformuje o swojej nieobecności, nie można ruszyć jego postaci do czasu napisania kolejnego fabularnego posta. Punkt ten nie obowiązuje podczas porwań i uwalniania.
17. Na kradzież lub zniszczenie czegokolwiek należącego do innego stada potrzeba co najmniej 10 minut. Akcja musi zawierać co najmniej 3 posty (wejście, właściwa czynność, wyjście).
18. Do kradzieży/zniszczenia czegokolwiek należącego do innego stada nie może dojść, jeśli w danym temacie przebywa postać silniejsza od naszej (lub kilka postaci o łącznej sile wyższej lub równej naszej).
19. Za obecną w temacie postać uważa się taką, która napisała swojego posta nie dalej jak 24h temu. Oznacza to, że postać widzi/słyszy tylko to, co działo się wokół niej do 24h od napisania jej ostatniego postu w temacie.
20. Po samym zapachu nie można poznać przynależności stadnej. Jeśli używasz sformułowania określającego zapach postaci, sprawdź, gdzie uprzednio przebywał ów osobnik!
21. Postacie i użytkownicy muszą liczyć się z konsekwencjami swych czynów.
21a. Postać łamiąca kodeks stada, do którego przynależy powinna się liczyć z odpowiednimi konsekwencjami. Zasada ta nie dotyczy samotników i Innych zwierząt.
22. Tworząc postać możesz dodać jej ozdobę w postaci jednej lub dwóch rzeczy (szal, chusta itp.). Aby nabyć w dalszym trakcie gry jakikolwiek "ozdobnik" musisz udać się do Rafikiego, który stworzy (za niewielką opłatą) dla ciebie wymarzony przedmiot!

<center></center>
1. Możliwość porywania mają członkowie 'złych' oraz neutralnych stad. Te pierwsze mogą zabrać ofiarę do lochów z ziem wolnych oraz terenów własnego stada, natomiast neutralne tylko z terenów własnego stada. W dni parzyste nie można porywać z Doliny Spokoju.
1.a. Porwanie rozpoczyna się w momencie zarzucenia łańcuchów!
2. 'Dobre' stada mają możliwość wyprowadzenia nieprzyjaciela z własnych ziem. Obowiązują wtedy zasady takie same jak w czasie porwania.
3. Aby doszło do porwania, porywający musi być silniejszy od porywanego, a jeśli odbywa się ono w grupie, sumuje się punkty siły napastników/ofiar.
4. Aby doszło do porwania, napastnik musiał wejść do tematu, zanim potencjalna ofiara z niego wyszła bądź poinformowała o swojej nieobecności.
5. Ofierze przysługują 3 posty na obronę, musi jednak odpisywać w przeciągu 10 minut, deklarując obronę.
6. Podczas porywania i uwalniania punkt 16 regulaminu fabularnego nie obowiązuje. Jeżeli więc ofiara nie odpisze po 15 minutach, zabierana jest do lochów, niezależnie od tego, czy informowała o nieobecności czy nie.
6.a. Jeżeli porywacz nie odpisze po 15 minutach, jego ofiara jest wolna.
6.b. Jeżeli pomocnik porywacza bądź ofiary nie odpisze po 15 minutach, po prostu przestaje być uwzględniany w akcji. Jego statystyki przestają być wliczane w sumę punktów i nie można porwać takiej postaci.
7. Porywająca osoba nie może wejść do tematu i zarzucić łańcuchów w jednym poście.
8. Nie można porwać lwa, który tego samego dnia wyszedł wcześniej z lochów.
9. Pokonaną postać mogą eskortować do lochów tylko silniejsi osobnicy lub grupa postaci o sumie wyższej od porywanego. Jeżeli porywacze nie wprowadzą ofiary do lochów w ciągu 15 minut, porwany może uciec.
10. Postać jest zamknięta w klatce tylko wtedy, kiedy w poście, wrzucając ofiarę do klatki, porywający zaznaczy to słowem *ZAMKNIĘTY*, bądź pochodnym *Z* itp.
11. Jeżeli nie wpiszecie porywanej postaci do spisu w ciągu 24 godzin, jest ona wolna.
12. Więzień siedzi w lochach tradycyjne 4 dni. Liczą się dni, w których wchodzimy na forum i piszemy posty w lochach. Jeśli porwana osoba chce skrócić swój pobyt w lochach, może wydać przydatną dla wroga informację.
13. Więzień polityczny może siedzieć w klatkach max 7 dni. Liczą się dni, w których wchodzimy na forum i piszemy posty w lochach. Jeżeli w przeciągu 5 dni nikt nie będzie takiego więźnia wykorzystywał, może on wyjść.
14. Więźniami Politycznymi są Przywódcy, Zastępcy, Mistrzowie oraz Przyszli Przywódcy/Książęta.
15. Jeśli postać przebywa w lochach i w trakcie jego pobytu tam zmieni mu się ranga na inną, polityczną (np. z Hetmana na Mistrza) lub uzyska tytuł będący tytułem politycznym (np. Zastępcę), nie zostaje on więźniem politycznym do momentu, aż zostanie on wypuszczony i ponownie złapany.
16. Lochy każdego ze stad mają własny indywidualny regulamin, którego należy przestrzegać.
17. Postaci w jakiś sposób muszą odczuwać zadawany im ból. Pamiętajcie, że nie jesteśmy maszynami!
17a. Do torturowania można używać wyłącznie kłów, pazurów oraz własnoręcznie zrobionego bata ze zwierzęcej skóry. Dopuszczalna jest także sól, po którą należy udać się na wyprawę, oraz ogień i trucizna (tylko dla odpowiednich rang specjalnych).
18. Nie można porywać, torturować ani używać przemocy w stosunku do lwiątek ani lwic w ciąży. Coś takiego dozwolone jest jedynie w obronie własnej.

<center></center>
1. Osobnika przetrzymywanego w lochach może uwolnić tylko lew posiadający Rangę Specjalną na to zezwalajacą, nie może on jednak zabrać z lochów osobnika, który był w tym czasie torturowany bądź przesłuchiwany, ponadto uwalniany musi być zalogowany.
2. Postać nie może zniszczyć klatki ani uciec z niej, chyba że porywający jej nie zamknął (patrz 11. punkt Regulaminu Porywania) lub nie wpisał do spisu po upływie 24 godzin (punkt 12. Regulaminu Porywania).
3. Porwaną postać dobrowolnie z lochów wypuścić może jedynie postać, która ją porwała lub przywódca stada, do którego należy porywacz.
4. Nie można uwalniać z lochów, jeśli w temacie jest obecna postać lub grupa silniejsza od uwalniającej postaci, mogąca przeszkodzić w tym procederze (patrz punkt 19. Regulaminu Fabularnego).

<center></center>
1. Duch może rozmawiać z innymi postaciami, posiada też umiejętność pojawiania się tylko wybranym osobom.
2. Duch nie ma żadnych magicznych umiejętności ani nie potrafi zapanować nad ciałem innej postaci.
3. Duch nie jest istotą materialną i nie da się go zranić/złapać. On sam też nie może w żaden sposób zranić żywej postaci ani w jakikolwiek sposób integrować w jej życie.
4. Zabrania się wykorzystywania duchów jako szpiegów!
5. Duchem stróżem nie może być postać kanoniczna (np. Simba, Kiara, Skaza itp.) ani półkanoniczna (Malka, Kopa itp.).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 6:55 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group