Forum Król Lew Strona Główna Król Lew
RPG [PBF] w realiach 'Króla Lwa' Nowy adres: http://pbf.krollew.pl/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum przeniesione na adres: http://pbf.krollew.pl/
Błękitna krypta
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Mroczne Groty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucas
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 704

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 5:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grota Inn, Kesha i Lucasa. Miejsce, o którym wiedzą tylko oni i nikt więcej. Bawią się tu, rozmawiają i chowają różne skarby. Jaskinia nie jest wielka. Jest idealna. Nie za mała, nie za duża. W sam raz. Na wprost od małego wejścia, przy ścianie, rośnie mały niebieski kwiat. To od niego grota wzięła swoją nazwę.

Teren prywatny. Wstęp wzbroniony.

Dodane po 52 sekundach:

Lucas był zły. Wszystko popsuli. Skąd się dowiedzieli o tym miejscu? Ktoś ich śledził? Przecież miało być tak pięknie. Gdy tak szedł nagle ujrzał przed sobą jaskinię. To może być to! Tylko... Czy nie jest zamieszkana? Trzeba ją jak najszybciej zbadać!
- Chodźcie. - Powiedział do towarzyszy i pobiegł do środka groty. Wszedł niepewnym krokiem i rozejrzał się. Nie wyglądała na zamieszkaną. Świetnie. W środku nie było za jasno ani za ciemno. Nagle ujrzał niebieskiego kwiatka. Uśmiechnął się. Taki mały drobiazg, a cieszy. Usiadł obok roślinki.
- Mi się tu podoba, a wam? - Zapytał.

_________________
Avatar (c) *Okiterasu, obróbka - Felija
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 03, 2016 8:44 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Inn
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 248

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 7:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Inn szła zaraz za Lucasem. Po drodze miała smętną minę, tamci wszystko popsuli, a jeszcze nigdy w życiu tak się nie cieszyła. Wszystko przepadło...
A może jednak nie wszystko? Gdy weszła do groty, rozejrzała się po niej uważnie. Po chwili oględzin, jej pyszczek znów rozjaśnił uśmiech.
- Jest wspaniała! - zawołała i również usiadła, wciąż rozglądając się po grocie. Podług niej była nawet lepsza, niż tamta dziupla. Jest w sam raz! Aby tylko tutaj nikt nie przyszedł, bo trzeci raz się przenosić nie miała zamiaru. Następnym razem nie odpuści i będzie bronić kryjówki. Właśnie tak! I wtedy nie będzie już taka miła.

_________________
[center]
G?os.[/center]

Avatar/Logo (c) Malaika4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kesho
Samotnik
<b>Samotnik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 279

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 8:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wkroczył tuż za nimi.
- No nieźle, nieźle. Przydałoby się jeszcze postawić jakaś wygłodniała hienę na straży. - mruknął, uśmiechając się nieco dziwnie. Acz nie głupi to pomysł. Chociaż, takowa hiena mogłaby i uznać ich za obiadek, więc to by utrudniało sprawę. No nic. Przyjdzie im w razie czego własnoręcznie bronić kryjówki.

_________________
<center>
World is Mine
ۖ ۗ ۘ ۙ ۚ ۛ ۜ۟ ۠ ۡ ۢ ۣ ۤ ۥ ۦ ۧ ۨ


Czas wyp?yn?? na morze, ju? czas
po?eglowa? w przestworzach do gwiazd.
Czas nareszcie wyruszy? gdzie? st?d,
by po trudach odszuka? swój l?d.

P?yniemy, ?eglujemy, na spienionej wodzie
zzi?bni?ci, przemoczeni w deszczu, wietrze, ch?odzie.
Oczy w dal zapatrzone, s?o?ce drog? poka?e.
Jaki l?d odkryjemy, zagubieni ?eglarze?


Wci?? b??dzimy po morzach, od lat,
nie liczymy ni zysków, ni strat.
Jeszcze tylko czasami si? ?ni
raj szukany w?ród nocy i dni.


G?os Kesho
</center>
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lucas
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 704

PostWysłany: Pon Lis 22, 2010 3:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- No... - Powiedział wyobrażając sobie Agnes rozdzieraną przez hienę. W jaskini było bardzo ładnie, jego zdaniem, ale czegoś tu brakowało. Tylko... Czego? Lucas nie mógł za Chiny sobie przypomnieć co mieli w tamtej kryjówce. Rysowali, a potem się mierzyli. No jasne! Coś w czym można drapać! Ale w kamieniu raczej drapać się nie da. Da się w korze, ale tu, w środku jaskini, nie rośnie żadne drzewo.
Nagle go olśniło.
- Przynieśmy tu korę! - Zawołał nagle - Wyrwiemy kawałek z jakiegoś drzewa, ustawimy ją pod ścianą i na niej będziemy się mierzyć!

_________________
Avatar (c) *Okiterasu, obróbka - Felija
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Inn
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 248

PostWysłany: Pon Lis 22, 2010 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Dobry pomysł - powiedziała od razu. Już zmierzała do wyjścia, gdy coś jej się przypomniało
- A później poszukamy fajnych rzeczy - powiedziała i wyszła na zewnątrz. Tamta gałąź została w dziupli, ten dziwny puszek także. Trudno! Znajdą coś innego, lepszego. A teraz trzeba poszukać kory. Ciekawe tylko jak ją oderwą od drzewa? Razem na pewno dadzą radę. Zatrzymała się i spojrzała do tyłu, czy oni aby na pewno także idą. Nie chciała iść sama, co to to nie. Poruszyła ogonem, czekając na Lucasa i Scorpia.

_________________
[center]
G?os.[/center]

Avatar/Logo (c) Malaika4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kesho
Samotnik
<b>Samotnik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 279

PostWysłany: Wto Lis 23, 2010 2:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- A jak zamierzasz wyrwać taki płacht kory? - mruknął sceptycznie do kolegi. Musiałby wyrwać co najmniej wzrostu Kesho bądź jeszcze większy. A wątpił, aby, aż taką płachtę i to bynajmniej za pierwszym razem udało im się zerwać. Nie przekona się do tego, póki nie zobaczy na własne oczy. Chyba, że wezmą dwa skrawki i nałożą jeden na drugi, aby były wyższe. No nic. Nie ma co gderać.
_________________
<center>
World is Mine
ۖ ۗ ۘ ۙ ۚ ۛ ۜ۟ ۠ ۡ ۢ ۣ ۤ ۥ ۦ ۧ ۨ


Czas wyp?yn?? na morze, ju? czas
po?eglowa? w przestworzach do gwiazd.
Czas nareszcie wyruszy? gdzie? st?d,
by po trudach odszuka? swój l?d.

P?yniemy, ?eglujemy, na spienionej wodzie
zzi?bni?ci, przemoczeni w deszczu, wietrze, ch?odzie.
Oczy w dal zapatrzone, s?o?ce drog? poka?e.
Jaki l?d odkryjemy, zagubieni ?eglarze?


Wci?? b??dzimy po morzach, od lat,
nie liczymy ni zysków, ni strat.
Jeszcze tylko czasami si? ?ni
raj szukany w?ród nocy i dni.


G?os Kesho
</center>
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lucas
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 704

PostWysłany: Wto Lis 23, 2010 6:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Racja. Nie zastanowił się jak wezmą korę. Tak strzelił.
- Nie wiem. - Wzruszył barkami - A masz jakiś inny pomysł? - Zapytał i westchnął. No cóż. Wyszedł za Inn i rozejrzał się. Drzewo Lucas, szukaj drzewa. Kawałek dalej ujrzał małe drzewko.
- Może je wyrwiemy? - Pokazał głową na nie - Nie jest aż takie duże. Może we trójkę damy radę. - Powiedział, ale niezbyt wierzył w to co mówił. Wszyscy byli lwiątkami, co prawda Kesho starszym, ale i tak lwiątkiem. Ale co im tam szkodzi. Najwyżej nadwyrężą sobie mięśnie. Choć raczej są już z góry skazani na niepowodzenie.

_________________
Avatar (c) *Okiterasu, obróbka - Felija
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Inn
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 248

PostWysłany: Czw Lis 25, 2010 3:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Można spróbować - powiedziała, podchodząc do drzewka. Może akurat w trójkę dadzą radę? Ona sama była raczej pozytywnie nastawiona do tego pomysłu. Niestety młoda nie wiedziała, że drzewo pod spodem ma korzenie, ba całe masy korzeni, które się rozgałęziają i jeszcze bardziej rozgałęziają. Więc jak to sobie wyobrażała? Że drzewo to po prostu patyk wbity w ziemię, nic więcej. Ta, nie ma to jak wyobraźnia. A skąd się tu wzięły te drzewa? No oczywiście, przecież to jasne, że dorośli chodzą i je wsadzają w ziemię, no nie?
Dobra, koniec tych wywodzeń na temat drzewa. Lwiczka przez chwilę stała przed drzewem, zastanawiając się, jak je wyrwać. W końcu złapała je zębami i zaczęła ciągnąć. Sama na pewno nie da rady.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lucas
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 704

PostWysłany: Sob Lis 27, 2010 6:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lucas nie myślał tak samo jak Inn. Wiedział, że coś tam pod drzewem musi być, ale nie wiedział, że aż tak dużo. Mimo, że dalej sądził, że im się nie uda podszedł do drzewka i zaczął je ciągnąć. Po chwili przestał i spojrzał na Kesho.
- Nie stój tak tylko nam pomóż. - Powiedział z wyrzutem do kolegi i kontynuował próbę wyrwania drzewa. Po pewnym czasie poddał się. Westchnął i usiadł obok Kesha w swojej ulubionej pozycji, na tyłku z łapami przed siebie.
- Jakieś pomysły?

_________________
Avatar (c) *Okiterasu, obróbka - Felija
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Inn
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 248

PostWysłany: Nie Gru 05, 2010 4:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Puściła w końcu drzewo, gdy zdała sobie sprawę z tego, że nic nie wyjdzie z próby wyrwania rośliny. Usiadła i zastanowiła się przez chwilę.
- Chyba nic z tego - powiedziała w końcu i spojrzała na chłopaków. Może oni coś wymyślą?
- Może znajdziemy coś innego, czym moglibyśmy się zmierzyć? - zapytała i rozejrzała się dookoła. tylko co to mogłoby takiego być? Na razie nic nie przychodziło jej na myśl. Albo niech dadzą sobie na razie spokój i porobią coś innego, bo tego drzewa na pewno nie wyrwą.

_________________
[center]
G?os.[/center]

Avatar/Logo (c) Malaika4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kesho
Samotnik
<b>Samotnik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 279

PostWysłany: Pon Gru 06, 2010 2:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pokręcił jedynie swym łeb. Bez słowa podniósł się i wybył.


/wybaczcie.

_________________
<center>
World is Mine
ۖ ۗ ۘ ۙ ۚ ۛ ۜ۟ ۠ ۡ ۢ ۣ ۤ ۥ ۦ ۧ ۨ


Czas wyp?yn?? na morze, ju? czas
po?eglowa? w przestworzach do gwiazd.
Czas nareszcie wyruszy? gdzie? st?d,
by po trudach odszuka? swój l?d.

P?yniemy, ?eglujemy, na spienionej wodzie
zzi?bni?ci, przemoczeni w deszczu, wietrze, ch?odzie.
Oczy w dal zapatrzone, s?o?ce drog? poka?e.
Jaki l?d odkryjemy, zagubieni ?eglarze?


Wci?? b??dzimy po morzach, od lat,
nie liczymy ni zysków, ni strat.
Jeszcze tylko czasami si? ?ni
raj szukany w?ród nocy i dni.


G?os Kesho
</center>
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lucas
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 704

PostWysłany: Pon Gru 06, 2010 8:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Nie wiem Trawo, ale ja wolę poszukać tego czegoś jutro. - Westchnął i spojrzał na odchodzącego Kesho. Jaki cham. Nawet się pożegnać nie raczył.
- Udajmy, że powiedział do nas cześć, dobrze? - Zapytał i usiadł w swojej ulubionej pozycji. Ale nudy. Lucas też chyba niedługo się stąd zmyje, jednak on się pożegna, na pewno. Bardzo lubił Inn i nie zamierzał odejść bez słowa. Nagle, pod wpływem impulsu, złapał się za kępkę włosów na głowie.
- Myślę, że jest już trochę większa, a ty też tak myślisz? - Zapytał z wielką nadzieją w głosie. Miał nadzieję, że jak najszybciej urośnie mu taka grzywa jaką ma Kesho. To by znaczyło, że jest już starszy i niedługo będzie dorosły, a gdy będzie dorosły to będzie miał wielką grzywę i będzie fajnie.
Ziewnął. Oj, chyba trzeba się niedługo położyć spać.

_________________
Avatar (c) *Okiterasu, obróbka - Felija
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Inn
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 248

PostWysłany: Wto Gru 07, 2010 2:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Ja też. Dzisiaj już jestem zmęczona. - powiedziała i spojrzała za odchodzącym Keshem. Od razu pomyślała o tym samym, co Lucas. Nawet się nie pożegnał. Lecz na jego słowa uśmiechnęła się lekko.
- Niech będzie - rzekła, odrywając wzrok od wejścia i patrząc teraz na Lucasa.
Spojrzała na jego grzywkę. Kiedy Lucas powiedział, że jest większa, od razu jej wyobraźnia wzięła górę. Wyobraziła sobie, że jest większa, może nie specjalnie, ale tak podświadomie.
- Rzeczywiście - Krzyknęła patrząc na głowę Lucasa.
- To pewnie od tych poszukiwań - powiedziała i ziewnęła przeciągle. Była śpiąca, już dawno powinna się w końcu przespać.
- Nic mi się nie chce. Chciałabym odnaleźć rodziców i się przespać - rzekła, próbując nie zamknąć ciągle opadających powiek.

_________________
[center]
G?os.[/center]

Avatar/Logo (c) Malaika4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lucas
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 704

PostWysłany: Wto Gru 07, 2010 4:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- To chodźmy spać. - Powiedział i położył się na "podłodze" jaskini. Ziewnął jeszcze kilka razy.
- Dobranoc - Rzekł do Inn po czym zamknął oczy. Nie trzeba było wiele czasu, by Lucas zasnął.
Od razu zaczęło mu się śnić to co zawsze, czyli to, że był już dorosły i miał wielką grzywę. Właśnie wchodził do jaskini w czyimś towarzystwie, a kim był ten towarzysz? To Inn. Lucas szedł sobie z Inn. Słodko. Czyżby ten Dekiel przepowiadał przyszłość w snach? Ale fajnie. Szkoda tylko, że po przebudzeniu nic nie będzie pamiętał.

_________________
Avatar (c) *Okiterasu, obróbka - Felija
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 03, 2016 8:44 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Inn
Wojownik
<b>Wojownik</b>


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 248

PostWysłany: Wto Gru 07, 2010 10:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiwnęła głową, to był rzeczywiście dobry pomysł. Najwyższy czas iść spać.
- Dobranoc - powiedziała jeszcze cicho, nim Lucas usnął, po czym sama znalazła odpowiednie miejsce, an którym się położyła. Trzeba będzie załatwić jakieś posłania, czy coś, chociaż teraz zasnęłaby wszędzie.
Zamknęła oczy, odpływając w cudowny świat snów. A co takiego jej się śniło? Widziała swoją rodzinę, razem. Siostrę i siebie, oraz mamę i tatę. Wszyscy byli radośni. I Inn także. Uśmiechnęła się przez sen, aby dalej marzyć o rodzinie. Tego tylko chciała. Szczęścia swych bliskich.

_________________
[center]
G?os.[/center]

Avatar/Logo (c) Malaika4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Mroczne Groty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group