Forum Król Lew Strona Główna Król Lew
RPG [PBF] w realiach 'Króla Lwa' Nowy adres: http://pbf.krollew.pl/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum przeniesione na adres: http://pbf.krollew.pl/
WYBORY CZARÓW!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Król Lew Strona Główna -> Administracja -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 10:23 pm    Temat postu: WYBORY CZARÓW!!! Odpowiedz z cytatem

Każde stado może mieć po 6 czarów z istniejącej już listy!!

Stado Lwiej Ziemi

~1 Błogosławieństo- dodają po 10 pkt. siły i zręczności na 10 postów
~1,2 Raz na dwa tygodnie może uwolnić z lochów jednego lwa/lwice
~1,2 Raz w tygodniu może stać się niewidzialny i/lub przybrać postać dowolnego zwierzęcia
~1,2 Raz na dwa tygodnie może przywołać błysk światła,odejmuje po 20 punktów zdrowia wrogim istotom, które znajdują się w jego otoczeniu.
~1,2 Zdolność stworzenia na 10 postów swych dwóch klonów, które podlegają jego rozkazom.
~1,3 Raz na tydzień może wymazać jakieś wspomnienie, zamiar czy plan z umysłu wroga. Wraca po 2 dniach.
~1,3 Opętanie innego lwa na pięć postów.
~1,3 Unieruchomienie przeciwnika na 5 postów.
~1,3 Raz na tydzień pozbawia wzroku wybraną osobę na 12 godzin.

Stado Złej Ziemi

~1, W czasie walki może przywołać istotę z zaświatów do walki. Może zrobić to raz w miesiącu, jednak istota pomaga w walce cały czas. Znika dopiero, gdy przywódca ucieka/wygrywa/umiera. Istota ma 35 pkt. statystyk i jest "sterowana" przez osobę, która ją przywołała.

~1,2,3 Możliwości władzy nad ogniem w trakcie walki. Wtedy ogien krzywdziłby inne osobniki. W innych częściach gry, mógłby się nim bawić i posługiwać, ale nie ranić. Znak podpala wszystkie znajdujące się w koło istoty(niestety, sojuszników również). Można go używać raz w tygodniu. Zadaje 5 pkt. obrażeń na jeden post osoby podpalonej, działa przez 5 postów.

~1,2,3 Tworzenie pułapek różnego rodzaju. Używając znaku można zostawić na ziemi pułapkę typu kolczatka, zatruwającą, z zatrutymi strzałkami. Zdolność w czasie porywania. Osoba, która pierwsza wejdzie na teren lub będzie próbować wyjść z terenu na którym rozstawiona jest pułapka zostanie złapana na łańcuchy i zraniona (-10hp). Sojusznicy i osoba rozstawiająca pułapkę widzą ją i mogą ją ominąć.

~1,2 Roztacza mgłę, z której przeciwnicy nie mogą się wydostać oraz nie mogą nic widzieć, czuć i słyszeć. Możliwość używania raz w tygodniu.

~1,2 Porwanie duszy. Głębianin wysysa duszę i ją przetrzymuje przez kilka dni (Lucyfer i Abaddon – 4 dni, Łowca Dusz – 5 dni), sprawiając, iż osobnik bez duszy nie może się poruszać, myśleć. Jest jakby lalką, z której można wyciągnąć wszelkie informacje. Osobę bez duszy zabiera się do lochów i tam się ją przesłuchuje. Nie może wtedy uciec, poruszać się i mówi tylko prawdę.

~2 Łowca Dusz w trakcie walki może łapać dusze umarłych. Ma wtedy do wyboru: albo zregenerować 10 pkt. życia, albo dostać 10% statystyk umarłego na czas walki.

~2 Abaddon może spowodować chwilowe trzęsienie ziemi, które niszczy przedmioty w koło.

Stado Złotej Gwiazdy

~1. W jasną gwieździsta noc otrzymuje także łaskę uzdrawiania ze wszelkich chorób klątw. Pełni rolę medyka. Może przywrócić do 40 pkt.
~1. Włada powietrzem, potrafi więc skierować ostre wiatry w stronę wrogów, a czasem nawet niewielkie tornado, które odejmuje do 20 pkt życia.
~1. Legendy głoszą, że najznakomitsi Awianie byli w stanie nawet przywrócić życie poświęcając byt innej istoty.
~2.Dwa razy w tygodniu może używać zdolności przyzwania natury do pomocy w walce (odbiera po 20 pkt życia każdemu przeciwnikowi, który jest w pobliżu).
~2. Raz na tydzień ma możliwość stworzenia kilku dołów, które utrudniają poruszanie się po terenie wszystkim przeciwnikom i po dodatkowo odbierają im po 10 pkt życia.
~2. Jedno polecenie i bezbronne trawy sawanny stają się biczem i siecią, która brutalnie oplątuje łapy, utrudniając lub uniemożliwiając poruszanie się. Każdy cios zadany przez roślinę zabiera do 5 pkt życia. Może używać takich ataków raz na tydzień.
~2. Raz na dwa dni ma zdolność przyzwania na pomoc wielkich ścian wody z dowolnego pobliskiego zbiornika wodnego, które zatrzymują wrogów przed pójściem na przód oraz odejmują im po 15 pkt życia.
~3. Ptaki przywołane potrafią co dzień odbierać wrogom do 5 pkt życia.
~3. Raz na dwa tygodnie ma moc przywołania feniksa, legendarnego ognistego ptaka zrodzonego z popiołów, który ochrania go, gdy świat spowijają ciemności. To bardzo groźny przeciwnik - umie on odebrać wrogom nawet 25 pkt życia.


Stado Płonącej Ziemi

~1. Jest to istota zabijająca bądź osłabiająca swoje ofiary krzykiem który jest strasznie piskliwy, jeśli banshee naprawdę się wścieknie może zabić bądź ogłuszyć na pewien czas przeciwnika.
~1. Płomień może "grzebać" w cudzych umysłach i na 3 posty zmieniać ich charakter, nastawienie i myśli.
~1. Tworzyć ogniste kule, które uderzają w przeciwnika,każda z nich zabiera 15 pkt życia. W jednym poście można wystrzelić tylko jedną kulę. 5 postów.
~1. Cienisty Płomień może bronić się za pomocą ściany ognia, która może go otoczyć na max. 5 postów, ale w tym czasie nie może atakować, dlatego nie opłaca się to zbytnio
~1. Może przejąć ciało przeciwnika. On nie będzie potem o tym pamiętał. Płomień kiedy jest w ciele przeciwnika, nie może go zabić, jeśli jednak tak się stanie, umierają obaj.
~1. Może 'zagotować' wodę, jeśli chce wypędzić niechcianych gości, np. z rzeki.
~1,2,3 Rozniecanie ogień bez potrzebnych materiałów, np. lawy lub gejzerów [?]. Nie może podpalić lwa, ani żadnego żywego stworzenia.
~2. Ma niezwykłą siłę która objawia się w nocy między godziną 19:00 a 21:00. Jeśli naprawdę się wścieknie, wyrywa z ciał serca (czyli zabija, za porozumieniem stron. Nie łamiemy regulaminu!),jeśli to tylko złość, zatruwa organizm ofiary na 4 posty.
~2,3 Podczas walki może wystrzelić tylko jedną [!] kulę, która bez względu na to, czy przeciwnik jest silniejszy od atakującego czarem, kula zawsze trafia, i zabiera 10 pkt. życia.

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 12:34 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Salim
Lwiątko
<b>Lwiątko</b>


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6890

PostWysłany: Sro Mar 17, 2010 3:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Założyłam już temat w sprawach ZG, niedługo napiszę tutaj, jakie czary wybraliśmy.
_________________
Avatar (c) lineart - MazBourne, kolor - Kami, tlo - sh4de-pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Sro Mar 24, 2010 12:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ew nie wiem od czego zacząć, ale powiem tak, potrzebna mi będzie modra głowa, która pomoże mi już po wyborach wyrównać czary między stadami.

Skąd ten pomysł?
O tuż jak się okazuje poza tym że ilość czarów była różna, to i jakość bije odmiennością po oczach.

Od razu dodam że nie chodzi tutaj o zmienienie szablonowe wszystkich czarów na dokładnie takie same, tylko względem cech stada pozmieniać mniej więcej bazując na jakimś wzorze.
Żeby znowu nie wyszło tak że jedni mają ataków(zabierających HP) więc, inni przywołań, jeszcze inni tylko gówniane sztuczki..

W ogóle dziwuje się że nie zaczęto od tego na samym początku, tylko każde stado porobiło jakie chciało czary xP

Skoro Mroczny Kieł ma praktycznie równe szanse z Białym Pazurem, to dlaczego, Archanioł nie może mieć np równych szans z Lucyferem?

I dlaczego np Archanioł mający tylko 30 hp może pobić Abaddona mającego 100hp?

Jest to chyba moje ostatnie podejście jeśli chodzi o uporządkowanie rang specjalnych..

Btw jeśli uda nam się doprowadzić do porządku te rangi, trzeba będzie pomyśleć nad regulaminem do nich..

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Pią Mar 26, 2010 8:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Vencia, może z tymi wyborami czarów ustalmy termin do końca miesiąca?
W zasadzie kto już miał to wypowiedział się pewnie w stadnych tematach.

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Salim
Lwiątko
<b>Lwiątko</b>


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6890

PostWysłany: Pią Mar 26, 2010 8:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Vencia się zgadza. xp Dzisiaj to wszystko poukładam i napiszę tu, jakie czary wybraliśmy.
_________________
Avatar (c) lineart - MazBourne, kolor - Kami, tlo - sh4de-pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Pon Mar 29, 2010 9:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

~1, W czasie walki może przywołać istotę z zaświatów do walki. Może zrobić to raz w miesiącu, jednak istota pomaga w walce cały czas. Znika dopiero, gdy przywódca ucieka/wygrywa/umiera. Istota ma 35 pkt. statystyk i jest "sterowana" przez osobę, która ją przywołała.

~1, W trakcie walki może łapać dusze umarłych. Ma wtedy do wyboru: albo zregenerować 10 pkt. życia, albo dostać +10% statystyk umarłego na czas walki (na 10 postów. Sprecyzować to trzeba.. bo jakiego umarłego? Dajmy na to że ów umarły miał statystyki 50/50/50).

~2, Roztacza mgłę, z której przeciwnicy nie mogą się wydostać oraz nie mogą nic widzieć, czuć i słyszeć. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2 Porwanie duszy. Wysysa duszę i ją przetrzymuje przez kilka dni (Lucyfer i Abaddon – 2 dni, Łowca Dusz – 3 dni), sprawiając, iż osobnik bez duszy nie może się poruszać, myśleć. Jest jakby lalką, z której można wyciągnąć wszelkie informacje. Osobę bez duszy zabiera się do lochów i tam się ją przesłuchuje. Nie może wtedy uciec, poruszać się i mówi tylko prawdę. Możliwość używania raz na dwa tygodnie. (Przy porwaniu silniejszej postaci jest 50% szans na nieudanie czaru!)

~3, Tworzenie pułapek różnego rodzaju. Używając znaku można zostawić na ziemi pułapkę typu kolczatka, zatruwającą, z zatrutymi strzałkami. Zdolność w czasie porywania. Osoba, która pierwsza wejdzie na teren lub będzie próbować wyjść z terenu na którym rozstawiona jest pułapka zostanie złapana na łańcuchy i zraniona (-10hp). Sojusznicy i osoba rozstawiająca pułapkę widzą ją i mogą ją ominąć. Można go używać raz w tygodniu.

~3, Możliwości władzy nad ogniem w trakcie walki. Wtedy ogień krzywdziłby inne osobniki. W innych częściach gry, mógłby się nim bawić i posługiwać, ale nie ranić. Znak podpala wszystkie znajdujące się w koło istoty(niestety, sojuszników również). Można go używać raz w tygodniu. Zadaje 5 pkt. obrażeń na jeden post osoby podpalonej, działa przez 5 postów.


Od razu podałam z osobistymi poprawkami.

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Salim
Lwiątko
<b>Lwiątko</b>


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6890

PostWysłany: Sro Mar 31, 2010 3:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
~1. Posiada łaskę uzdrawiania ze wszelkich chorób klątw. Pełni rolę medyka. Może przywrócić do 40 pkt.
~1. Włada powietrzem, potrafi więc skierować ostre wiatry w stronę wrogów, a czasem nawet niewielkie tornado, które odejmuje do 20 pkt życia.
~2. Dwa razy w tygodniu może używać zdolności przyzwania natury do pomocy w walce (odbiera po 20 pkt życia każdemu przeciwnikowi, który jest w pobliżu).
~2. Raz na dwa dni ma zdolność przyzwania na pomoc wielkich ścian wody z dowolnego pobliskiego zbiornika wodnego, które zatrzymują wrogów przed pójściem na przód oraz odejmują im po 15 pkt życia.
~3. Ptaki przywołane potrafią co dzień odbierać wrogom do 5 pkt życia.
~3. Raz na dwa tygodnie ma moc przywołania feniksa, legendarnego ognistego ptaka zrodzonego z popiołów, który ochrania go, gdy świat spowijają ciemności. To bardzo groźny przeciwnik - umie on odebrać wrogom nawet 25 pkt życia.

_________________
Avatar (c) lineart - MazBourne, kolor - Kami, tlo - sh4de-pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Pią Kwi 02, 2010 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wendiego:
~Tworzyć ogniste kule, które uderzają w przeciwnika, każda z nich zabiera 15 pkt życia. W jednym poście można wystrzelić tylko jedną kulę. 5 postów.
~Ma niezwykłą siłę która objawia się w nocy między godziną 19:00 a 21:00. Jeśli naprawdę się wścieknie, wyrywa z ciał serca, jeśli to tylko złość, zatruwa organizm ofiary na 4 posty.

Banshee:
~Podczas walki może wystrzelić tylko jedną [!] kulę, która bez względu na to, czy przeciwnik jest silniejszy od atakującego czarem, kula zawsze trafia, i zabiera 10 pkt. życia
~Jest to istota zabijająca bądź osłabiająca swoje ofiary krzykiem który jest strasznie piskliwy, jeśli naprawdę się wścieknie może zabić bądź ogłuszyć na pewien czas przeciwnika.

Ciernisty:
~Może przejąć ciało przeciwnika. On nie będzie potem o tym pamiętał. Kiedy jest w ciele przeciwnika, nie może go zabić, jeśli jednak tak się stanie, umierają obaj.
~Może "grzebać" w cudzych umysłach i na 3 posty zmieniać ich charakter, nastawienie i myśli.
Powrót do góry
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Sob Kwi 03, 2010 2:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Archanioł:
~1,2 Zdolność stworzenia na 10 postów swych dwóch klonów, które podlegają jego rozkazom.
~1 Błogosławieństwo- dodają po 10 pkt. siły i zręczności na 10 postów
+ wszystkie zdolności pozostałych rang.
Anioł Wolności:
~1,2 Raz na dwa tygodnie może uwolnić z lochów jednego lwa/lwice
~1,2 Raz w tygodniu może stać się niewidzialny i/lub przybrać postać dowolnego zwierzęcia
Anioł Przeznaczenia:
~1,2 Raz na dwa tygodnie może przywołać błysk światła,odejmuje po 20 punktów zdrowia wrogim istotom, które znajdują się w jego otoczeniu.
~1,3 Raz na tydzień pozbawia wzroku wybraną osobę na 12 godzin


Od Tauriego.

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Sro Kwi 14, 2010 6:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hey ludzikiki!
Zanim zabiorę się do pocięcia czarów i przedstawienia propozycji ogólnej proponuje wymyślić regulamin postaci specjalnych.

Moje sugestie wyglądają następująco:

1. W jednym temacie, jedna postać magiczna może użyć tylko 1! czar.
2. Postaci latające mogą latać przez trzy swoje posty, potem musza odpoczywać 9Oznacza to że postaci nielatające nie mogą ich złapać przez trzy posty (Oznacza to że może uciec z tematu), jeśli latający ma na sobie łańcuch nie może latać!
3. Czary maja swoje terminy ładowania (tydzień, dwa tygodnie miesiąc.) przez ten czas dopóki się nie odnowią, nie mogą zostać użyte, nie ma możliwości dublowania ataków w zamian za inny.
4. Postaci uwalniające mogą wypuścić z lochów tylko wtedy, gdy są silniejsze od przebywających aktualnie "strażników" i piszących posty w danym temacie, przynajmniej nie dawniej niż 2 dni (licząc łącznie z obecnym dniem, czyli dniem uwalniania i jednym wstecz.)
5. Czary opętania i inne czary niewolące umysł maja 50% szans niepowodzenia jeśli postać na którą ją rzucamy jest silniejsza od naszej postaci.
6. Wszystkie czary maja własne przypisane, niezmienne zdolności, oraz indywidualne ograniczenia. Nie można naginać tych właściwości, jest to zabronione.
7. O wszystkich sprawach losowych decyduje MG!

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart


Ostatnio zmieniony przez Kami dnia Pią Kwi 16, 2010 6:23 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Salim
Lwiątko
<b>Lwiątko</b>


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6890

PostWysłany: Sro Kwi 14, 2010 3:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
1. W jednym temacie, jedna postać magiczna może użyć tylko 2 czary.


A nie lepiej 1? xp

_________________
Avatar (c) lineart - MazBourne, kolor - Kami, tlo - sh4de-pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Sro Kwi 14, 2010 8:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie jeden lepiej, a hui XD my tu mamy władze, zmienię na jeden ^^.
_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Czw Kwi 15, 2010 4:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

5. Czary opętania i inne czary niewolące umysł maja 50% szans niepowodzenia jeśli postać na którą ją rzucamy jest silniejsza od naszej postaci.

Ten punkt nie jest dobry.
Rozumiem, że o powodzeniu decyduje MG. A co jeśli pojawi się taka sytuacja?
Postać X ma 50pkt. siły a postać Y 80pkt X użyje czaru opętania na Y, a na forum nie będzie żadnego MG. Kto wtedy zdecyduje? Już sobie wyobrażam wielkie kłótnie i wzajemne obrzucanie się błotem na SB. A po za tym na pewno pojawią się oskarżenia o stronniczość MG. Bo przecież „Shetani/Kam/Ghash są Złoziemcami i zawsze napiszą, że komuś z ZZ uda się czar na Lwioziemcu!”
Powrót do góry
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Czw Kwi 15, 2010 8:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jest dobry ten punkt ale co w zamian wymyślić?
Wydaje mi się że danie możliwości opętania silniejszych przez słabszych jest dość niesprawiedliwe, dlatego chce by mieli szanse się wykaraskać z opętania.
Oskarżenia o stronniczość są bezpodstawne, śmieszne i debilne.
Myślę że za obrzucanie błotem administracji należy się ost i tyle, władza to władza, należy się jej minimum szacunku, tym bardziej że to dzięki niej to forum istnieje.

Wiec ma ktoś pomysł na zmianę tego punktu? Tak by wilk i owca była cała?

Można zatem zrobić tak by w ogóle nie szło zniewolić postaci silniejszej, ale z kolei jest to nie ferrrrr wobec porywających.
LZ może wypuszczać wszystkich, a ZZ i PZ nie może niewolić każdego?

Z resztą wydaje mi się że w czasie pokoju takich sytuacji nie będzie wiele, a ludzie raczej porywanie będą przeprowadzać w obecności MG (Tych niewolących magicznych postaci jest niewiele, a większość to starzy wyjadacze {MGmowie itd}. Liczę na ich uczciwość.).
Ewentualnie MG może dopiero po swoim pojawieniu rozstrzygnąć czy rzeczywiście porwanie było słuszne i wypuścić postać z lochu, gdyby tak nie było. (W końcu zniewoloną postać zabiera się do lochów nie?).

Z torturami wtedy trzeba było by poczekać do pojawienia MG i ewentualnie wypuścić postać. Żadna w tym filozofia xP
Trochę chęci i tyle.

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 12:34 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kami
Averso
Postać Specjalna
<b>Averso</b><br><i>Postać Specjalna</i>


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 8009

PostWysłany: Czw Kwi 22, 2010 10:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zła Ziemia:

~1, W czasie walki może przywołać istotę z zaświatów do walki. Istota pomaga w walce cały czas. Znika dopiero, gdy przywódca ucieka/wygrywa/umiera. Istota ma 35 pkt. statystyk i jest "sterowana" przez osobę, która ją przywołała. Może zrobić to raz w miesiącu.

~1, W trakcie walki może łapać dusze umarłych. Ma wtedy do wyboru: albo zregenerować 10 pkt. życia, albo dostać +10% statystyk umarłego na czas walki (na 10 postów. Ów umarły miał statystyki 50/50/50). Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2, Roztacza mgłę, z której przeciwnicy nie mogą się wydostać oraz nie mogą nic widzieć, czuć i słyszeć. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2 Porwanie duszy. Wysysa duszę i ją przetrzymuje przez kilka dni (Lucyfer i Abaddon – 2 dni, Łowca Dusz – 3 dni), sprawiając, iż osobnik bez duszy nie może się poruszać, myśleć. Jest jakby lalką, z której można wyciągnąć wszelkie informacje. Osobę bez duszy zabiera się do lochów i tam się ją przesłuchuje. Nie może wtedy uciec, poruszać się i mówi tylko prawdę. Możliwość używania raz na dwa tygodnie. (Przy porwaniu silniejszej postaci jest 50% szans na nieudanie czaru!). Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~3, Tworzenie pułapek różnego rodzaju. Używając znaku można zostawić na ziemi pułapkę typu kolczatka, zatruwającą, z zatrutymi strzałkami. Zdolność w czasie porywania. Osoba, która pierwsza wejdzie na teren lub będzie próbować wyjść z terenu na którym rozstawiona jest pułapka zostanie złapana na łańcuchy i zraniona (-10hp). Sojusznicy i osoba rozstawiająca pułapkę widzą ją i mogą ją ominąć. Można go używać raz w tygodniu.

~3, Możliwości władzy nad ogniem w trakcie walki. Wtedy ogień krzywdziłby inne osobniki. W innych częściach gry, mógłby się nim bawić i posługiwać, ale nie ranić. Znak podpala wszystkie znajdujące się w koło istoty(niestety, sojuszników również). Zadaje 5 pkt. obrażeń na jeden post osoby podpalonej, działa przez 5 postów. Można go używać raz w tygodniu.


Złota Gwiazda:

~1. Posiada łaskę uzdrawiania ze wszelkich chorób klątw. Pełni rolę medyka. Może przywrócić do 40 pkt. Można go używać raz na dzień.

~1. Włada powietrzem, potrafi więc skierować ostre wiatry w stronę wroga, a czasem nawet niewielkie tornado, które odejmuje do 20 pkt życia. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2. Może używać zdolności przyzwania natury do pomocy w walce (odbiera po 20 pkt życia każdemu przeciwnikowi, który jest w pobliżu zaatakowanego wroga). Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2. Zdolność przyzwania na pomoc wielkich ścian wody z dowolnego pobliskiego zbiornika wodnego, które zatrzymują wrogów przed pójściem na przód oraz odejmują im po 15 pkt życia. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~3. Przywołuje ptaki które potrafią odbierać wrogowi do 5 pkt życia. Możliwość używania raz w tygodniu.

~3. Przywołuje feniksa, legendarnego ognistego ptaka zrodzonego z popiołów, który ochrania go, gdy świat spowijają ciemności. To bardzo groźny przeciwnik - umie on odebrać wrogowi nawet 25 pkt życia. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.


Lwia Ziemia:

~1. Zdolność stworzenia na 10 postów swych dwóch klonów, które podlegają jego rozkazom. Może zrobić to raz w miesiącu.

~1. Błogosławieństwo- dodają po 10 pkt. siły i zręczności na 10 postów. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2. Może uwolnić z lochów jednego lwa/lwice. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2. Może stać się niewidzialny i/lub przybrać postać dowolnego zwierzęcia, działa przez 10 postów, jeśli miał na sobie łańcuch czar nie działa. W innym przypadku może uciec z tematu. Możliwość używania raz w tygodniu.

~3. Przywołuje błysk światła, odejmuje on po 20 punktów zdrowia wrogim istotom, które znajdują się w jego bezpośrednim (przy nim) otoczeniu. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~3. Pozbawia wzroku wybraną osobę na 12 godzin, wtedy obrona i spostrzegawczość przeciwnika spada połowę. Możliwość używania raz w tygodniu.


Płonąca Ziemia:

~1. Tworzyć ognistą kule, z której uderzają w przeciwnika pociski, każda z nich zabiera 15 pkt życia. W jednym poście można wystrzelić tylko jeden pocisk, działa przez 5 postów. Możliwość używania raz w miesiącu.

~1. Ma niezwykłą siłę która objawia się w nocy między godziną 19:00 a 21:00. Jeśli naprawdę się wścieknie, wyrywa z ciał serca, jeśli to tylko złość, zatruwa organizm ofiary na 4 posty, w których niezależnie, czy wyjdzie z tematu czy w nim pozostaje traci po 5 pkt HP. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2. Podczas walki może wystrzelić tylko jedną [!] kulę, która bez względu na to, czy przeciwnik jest silniejszy od atakującego czarem, kula zawsze trafia, i zabiera 10 pkt HP. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~2. Jest to istota zabijająca bądź osłabiająca swoje ofiary krzykiem który jest strasznie piskliwy, jeśli naprawdę się wścieknie może zabić bądź ogłuszyć na pewien czas przeciwnika, na 10 postów. Ogłuszony przeciwnik ma obronę zniżoną o 50%. Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~3. Może przejąć ciało przeciwnika, na góra dwa dni. On nie będzie potem o tym pamiętał. Kiedy jest w ciele przeciwnika, nie może go zabić, jeśli jednak tak się stanie, umierają obaj. (Przy opętaniu silniejszej postaci jest 50% szans na nieudanie czaru!)Możliwość używania raz na dwa tygodnie.

~3. Może "grzebać" w cudzych umysłach i na 3 posty zmieniać ich charakter, nastawienie i myśli. Taka postać zachowuje się tak jak życzy sobie tego atakujący. (Przy opętaniu silniejszej postaci jest 50% szans na nieudanie czaru!) Możliwość używania raz w tygodniu.


Dodane po 1 minutach:

Uf... w końcu ogarnęłam ten shit Xd
Poczytajcie sobie ewentualne uwagi zgłaszać jak najszybciej ^^

_________________
~KamiLionheart.
My Squiby

<center><table>
<tr>
<td>~X~
A co je?li ?ycie jest zbyt krótkie,
by podda? si? m?dro?ci milczenia?

You can't stop me, no
Everything I like to do I do it, so

Better step back, I'm coming
O o o oh yeah

Keep it up on the bass line
Today it is my time

Don't want no stupid boys
Listen to my stuff



MÓJ G?OS!
Twój koszmaR</td><td></td></center></table>

<tr>Nagroda w konkursie miss i mister forum!- mo?e jednorazowo porwa? kogo? silniejszego od siebie, jednak nie wi?cej ni? o 20 pkt </tr>

Avatar (c) ~KamiLionheart


Ostatnio zmieniony przez Kami dnia Nie Kwi 25, 2010 6:10 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Król Lew Strona Główna -> Administracja -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik:
Wynik działania: 3+3 =


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group