Forum Król Lew Strona Główna Król Lew
RPG [PBF] w realiach 'Króla Lwa' Nowy adres: http://pbf.krollew.pl/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum przeniesione na adres: http://pbf.krollew.pl/
REGULAMIN!

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Recus
Samotnik
<b>Samotnik</b>


Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 2387

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 4:36 pm    Temat postu: REGULAMIN! Odpowiedz z cytatem

Regulamin Ogólny:
1. Można mieć najwyżej 3 konta.
2. Nie można być w kilku miejscach jednocześnie.
3. Nie można zakładać nowych stad.
4. Zabrania się rozprzestrzeniania pornografii.
5. Nie wolno obrażać innych użytkowników.
6. Nie można mieć takich samych avatarów, najwyżej podobne.
7. Stosować się do tematów w ABC.
8. Jeżeli masz postać z filmu w avatarze musi być lew taki jak filmie, jeżeli nie można mieć dowolne avki, nie tylko lwów.
9. Proszę nie dawać zbyt dużych zdjęć w podpisie, ponieważ rozciągają one stronę.
10. Można opuszczać stado, ale trzeba mieć zgodę przywódcy.
11. Jeśli przywódca umrze i ma młode lwiatka one zostają przywódcami, jeśli nie zostaje nimi Zastępca. Przywódca ma prawo wyznaczyć inną osobę.
12. Każdy powinien mieć avatar przedstawiający jego postać.
13. Zakaz reklamowania innych for w SB i tematach do tego nieprzeznaczonych!
14. Nie wolno kopiować żadnych treści forum.
15. Nie można torturować lub używać przemocy w stosunku do lwiątek i lwic w ciąży. Coś takiego możliwe jest jedynie w obronie własnej, jednak zabronione jest napadanie, odbieranie HP oraz zadawanie ciężkich ran.
16. Nie można porywać lwiatek, lwic w ciąży.
17. Proszę o nie kopiowanie kogoś imion i tworzenie kont typu Nala1993, Kiara04.
18. Między wbiegnięciem a wybiegnięciem z tematu musi minąć 1 minuta. W przeciwnym wypadku lew nadal znajduje się w temacie i może być narażony na porwanie.
19. Nie wolno offtopować i nabijać postów! Posty typu: "ok", "tralala" będą karane ostrzeżeniem.
20. Pochwały na forum mogą dawać tylko Administratorzy oraz Przywódcy stad!
21. Do graczy posiadających kilka kont: Postać A, nie wie tego co postać B i odwrotnie.
22. Na forum nie ma magii! Żaden z was nie włada ogniem, ani wodą, czy jakimkolwiek innym żywiołem, chyba, że coś takiego zostanie wprowadzone lub jakiś użytkownik otrzyma uprawnienia od Admina!
23.Twoja postać jest Lwem, tudzież inną istotą fauny Afryki, /starego kontynent. Dostosuj więc jej wygląd do danego gatunku. Wszelakie niezwykłe udziwnienia typu: skrzydła, rogi, gigantyczna postura, świecące-dziwne oczy, znaki emanujące w ciemnościach, dziwne narządy w nietypowych miejscach, niecodzienna umaszczenie itp. rzeczy, zarezerwowane są dla postaci magicznych- Nekromantów/Hetmanów.
Masz wątpliwości, czy twoje wymysły podpadają pod ten punkt? Pytaj w ABC.
23. a. Zabrania się posiadania znamion które mają kształt taki sam, lub łudząco podobny, do znamion stadnych.
24. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za grafikę umieszczoną przez użytkowników na forum.
25. Avatary użytkowników nie mogą przekraczać 300 pikseli szerokości i 350 pikseli wysokości!
26. Jeśli twoja postać nie dowiedziała się czegoś bezpośrednio (usłyszała od kogoś, sama widziała) nie może o tym wiedzieć, nawet jeśli ty jako użytkownik o tym wiesz.
27. W walce nie można brać udziału kilkoma kontami.
28. Jeżeli użytkownik nie napisze ani jednego posta i złamie w jakiś sposób regulamin zostaje zbanowany. np. reklamowanie for na pw. Gdy wasz pierwszy post będzie reklamą forum również karane jest to banicją.
29. Każdy post (ten w grze/waszej postaci) powinien zawierać min. dwa zdania, mające co najmniej 6 wyrazów.
30. Każdy użytkownik tuż po rejestracji ma obowiązek potwierdzenia przeczytania regulaminu poprzez wysłanie Prywatnej Wiadomości na konto Regulamin z ukrytym hasłem (niepasującym słowem). Pisanie bez wysłania potwierdzenia będzie karane ostrzeżeniem.
31. Ciąża musi trwać co najmniej tydzień, samica może w nią zajść jedynie podczas rui.
32. Jeśli ktoś zakłada nową postać na starym koncie to nie może przejmować rangi/statystyk/doświadczenia/znamion ze starej postaci.
33. By podpalić jakikolwiek teren, konieczna jest zgoda Mistrza Gry.
34. Dany teren (Ten sam teren- Temat) można podpalić tylko raz na miesiąc.
35. Jedna postać może podpalić jeden teren raz na 7 dni (tydzień).
36. Nie można rezerwować nieskończonej ilości postaci oraz avatarów. Dopuszczona są trzy avatary wymienne na stałą, własną postać, której nie można zmienić.
37. Dzieci danych postaci muszą być co najmniej dwa lata od nich młodsze. Co za tym idzie, dzieci mogą posiadać postacie, które mają co najmniej dwa lata. Punkt nie dotyczy dzieci adoptowanych/przybranych.
38. Upomina się nowych użytkowników - reklamować fora możecie dopiero po uzbieraniu puli 100 postów. Spam i offtop nie będą akceptowane.
39. Rozmawiać z duchami stróżami można jedynie w Jeziorku Duchów. Inne miejsca są niedozwolone.



Regulamin Zabijania:
1. Postać jest śmiertelna! Pamiętaj o tym, że każdy krok na fabule musi być przemyślany, gdyż zły ruch może zakończyć się śmiercią. Nie obawiaj się jednak - Nad wszystkim będą czuwać administratorzy oraz Mistrzowie Gry. Będą pilnować realiów i możliwości.
2. Stado Złej Ziemi i Płonącej Ziemi obnosi się zasadą, iż każdy członek, który zechce od niego odejść równa się ze zdrajcą. Karą za zdradę jest śmierć, również bez zgody użytkownika.
3. Jeżeli administrator nie zgodzi się na śmierć danej postaci, musi ona liczyć się z pobiciem. Atakujący zadaje rany do 1 punktu życia. Następnie ofiara przez dwa dni jest nieprzytomna, a kolejne dwa dni nie może brać czynnego udziału w walkach i porwaniach.



Regulamin Porywania:
1. Porywany musi być słabszy od porywającego (Jeśli ma równe staty, uznajemy to jako remis, nie ma porwania. Póki co wyjątkiem jest ranga specjalna w ZZ i PZ, lew bez duszy jest bezwłasnowolny, czyli słabszy od lwiątka).
1. a. Jeśli porywanie odbywają się w grupie, sumuje się punkty siły napastnika i ofiary.
2. Porywający musiał być w temacie zanim osobnik porywany zniknął.
3. Porwanie musi odbyć się w przeciągu 20 min od napisania ostatniego postu porywanego, w temacie gdzie do porwania ma dojść.
3. a. Punkty 2 i 3 nie dotyczą ziem stadnych, właściciele terenów (I tylko oni) mogą porwać twoją postać jeżeli jest tam niemile widziana.
4. Jeśli osoba porywana jest online jednak nie pisze na fabule przysługują jej 10 min od zarzucenia łańcucha.
4. a. Jeśli osoba pisze w innych wolnych niefabularnych tematach, pomimo nie odpowiadania na fabule, traktowana jest tak jakby nadal tam była. (3 posty na obronę, co 3-4 min maksimum.)
5. Jeśli potencjalny porywany napisał z/w, jednak nie sprecyzował czasu nieobecności, a nie pokazał się po 10 min akcja z jego postacią trwa dalej.
6. Jeśli ktoś poinformował nas że znika, /do jutra, /do godz X, /dobranoc itp, nie możemy pod żadnym względem porwać jego postaci.
7. Nie ma czegoś takiego jak dochodzenie postaci, jeśli porywany nieobecny był silniejszy od porywającego, który był w temacie przed zniknięciem porywanego, a do porywanego doszła inna porywająca postać, liczymy to jak pkt 2.
8. Jeśli zaistnieje sytuacja- Porywający, wszedł do porywanego, ten zniknął, pojawiła się ocalająca postać, do porywającego również doszła pomagająca postać i rozpoczęła się walka. Porywający mają prawo zabrać ze sobą wszystkie osoby porywane jeśli wygrają starcie, (ale tylko wtedy gdy pierwsza para spełnia pkt 1.) chyba że porywany pierwszy zniknął informując nas o swoim zniknięciu. Wtedy ocalający radzi sobie sam.
8.a. Porywający prowadzi starcie z obecną postacią, jeśli pierwszy porywany + ocalający mają wyższe statystyki nie liczy się to, jeśli któraś z nich nagle zniknie. Liczą się jedynie obecne osoby.
Porywający, aby wygrać pojedynek musi być silniejszy od ocalającego, broniącego porywanego nieobecnego.
Porywający może wtedy zabrać tylko jednego lwa, albo porywanego, albo obrońcę.
9. Jeśli zaistnieje sytuacja, że porywany wejdzie na grę (pisząc posta), a ocalający zniknie (informując nas czy nie), porywający kończy porwanie, zabiera ze sobą porywanego, dając mu 3 posty na obronę.
10. Jeśli porywający był silniejszy od wszystkich lwów porywanych łącznie może zabrać je wszystkie za jednym razem, jeśli tego nie zrobi nie może wrócić po pozostawionego, chyba że i tylko wtedy (Bez wyjątków.) że w walce brała większa liczba lwów, wtedy porywający może zostawić pod opieką innego porywającego swoją zdobycz i wrócić po nią.
Opiekować zdobyczą mogą się tylko silniejszy lew, bądź grupa lwów których statystyki są wyższe od porywanego.
11. Jeśli opiekun miał niższe statystyki od porywanego, porywany jest wolny.
12. Pokonanego lwa może eskortować do lochów tylko silniejszy porywający, lub grupa porywających o sumie wyższej od porywanego. Jeśli nie, lew może uciec, jeśli zaś eskortowany porwany był nieobecny, ma prawo wyjść z lochów.
13. Jeśli osoba znikła po zarzuceniu łańcuchów, bez względu na to co napisałaby na usprawiedliwienie swojej nieobecności, zabierana jest do lochów.
14. Porywająca osoba nie może zacząć porywania w pierwszym poście, w którym zjawiła się w danym temacie, np: "Weszła i zarzuciła łańcuchy" itd.
15. Od chwili zarzucenia lin, porywający ma 20 minut, że zabrać porywanego do lochów w przeciwnym razie jest on wolny, jeśli tego nie zrobi w ciągu 20 min. postać jest wolna.
16. Ofierze i porywającemu mogą pomóc zarówno członkowie każdego stada, jak i samotnicy.
16.a Każda postać ponosi własną odpowiedzialność za to, komu pomaga. Jeśli więc postać zostanie nakryta na pomocy członkowi wrogiego stada lub porywaniu członka własnego stada, może ponieść odpowiednie konsekwencje (łącznie z śmiercią w przypadku ZZ i PZ, a w szczególnych przypadkach również ZG).
17. Porywać można na każdym wolnym terenie z wyjątkiem Doliny Spokoju, gdzie porywać nie można w dni parzyste.
18. Więzień siedzi w lochach tradycyjne 4 dni. Liczą się dni w których wchodzimy na forum i piszemy morświn posty w lochach. Jeśli chce skrócić sobie pobyt w lochach, może wydać przydatną dla wroga informację.
19. Od więźnia można wymusić jakieś informacje lub wziąć go na tortury. Lew/Lwica w jakiś sposób musi odczuwać zadawany mu ból. Pamiętajcie, że nie jesteśmy maszynami! .
20. Nie można porwać lwa, który tego samego dnia wyszedł wcześniej z lochów.
21. Lew jest zamknięty w klatce tylko wtedy kiedy w poście wrzucając ofiarę do klatki porywający zaznaczy to słowem *ZAMKNIĘTY*
22. Jeżeli nie wpiszecie porywanego lwa/lwicy do spisu w ciągu 24 godzin jest on/ona wolny.
23. Więzień polityczny, może siedzieć w klatkach max 7 dni. Liczą się dni w których wchodzimy na forum i piszemy posty w lochach. Jeżeli w przeciągu 5 dni nikt nie będzie takiego więźnia wykorzystywał, może on wyjść.
24. Jeżeli zadanie nie zostanie zrobione prawidłowo, więzień wraca do lochów i otrzymuje karę.
25. Więźniami Politycznymi są Przywódcy, Zastępcy, Mistrzowie, Przyszli Przywódcy/Książęta, Rangi Specjalne i ich dowódcy.
26. W akcji nie można brać udziału dwoma kontami. Będąc zarówno po stronie porywacza jak i ofiary.
27. Jeśli lew przebywa w lochach i w trakcie jego pobytu tam zmieni mu się ranga na wyższą (np. z Białego Kła na Mistrza) nie zostaje on więźniem politycznym do momentu aż zostanie on wypuszczony i ponownie złapany.
28. Gwałty jako forma tortury zostały oficjalnie wycofane i zabronione! Wszelkie odstępstwa od tej reguły będą karane ostrzeżeniem.



Regulamin Uwalniania:
1. Lwa przetrzymywanego w lochach nie można uwolnić! Wyjątek tylko ranga do tego przeznaczona, Ranga Specjalna LZ.
2. Lew nie może sam od wewnątrz rozwalić klatki!
3. Lwa może dobrowolnie uwolnić, lew który porwał danego osobnika lub Przywódca stada.
4. Duchy również nie mogą uwalniać z lochów! Ponieważ Duch nie jest rzeczą materialną i nie da się go zranić/złapać, ani w żaden sposób mu przeszkodzić.
5. Podczas tortur również nie można uwalniać.
6. Jeżeli chcemy uwolnić konkretnego osobnika musi on być aktualnie na forum.



Regulamin Duchów:
1. Duchem zostaje lew który odszedł ze świata żywych.
2. Duch może rozmawiać z innymi lwami.
3. Duch posiada umiejętności pojawiania się tylko wybranym lwom (musi oznaczyć ze pojawia się tylko danej osobie, osobom).
4. Duch może służyć za dobrego doradcę.
5. Duch nie ma żadnych magicznych umiejętności.
6. Duch nie może pomagać przy uwalnianiu, porywaniu, walce etc.



Aktualizacja:
Data: 12.01.2011
Kto zaktualizował: Vendetta


ZA NIEPRZESTRZEGANIE REGULAMINU GROŻĄ NAJPIERW OSTRZEŻENIA, A PÓŹNIEJ BAN LUB USUNIĘCIE Z FORUM.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 5:24 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Kosz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group