Forum Król Lew Strona Główna Król Lew
RPG [PBF] w realiach 'Króla Lwa' Nowy adres: http://pbf.krollew.pl/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum przeniesione na adres: http://pbf.krollew.pl/
Test- Yuki
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Archiwum -> Archiwa Złotej Gwiazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 6:20 pm    Temat postu: Test- Yuki Odpowiedz z cytatem

A oto i Surreal po raz pierwszy pojawiła się w mrocznej równinie. Po raz pierwszy jako trener. Usadowiła się na środku wybranej polany, oczekując ucznia. Szybko, szybko Yuki. Surreal nie lubi czekać
Powrót do góry
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 10:37 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Yuki
Konto zawieszone


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 533

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro tak, to zjawił się również szary. Zauważając Surreal lekko się zdziwił, lecz po chwili na jego pysku zamiast zdziwienia pojawił się niewielki uśmiech.
- Danette -skinął łbem do lwicy i przysiadł na ziemi czekając na pytania.

_________________
<center></center>

Avatar (c) MadKakerlaken
Logo (c) Yuki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 10:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-Danette- Odpowiedziała i równocześnie skinęła łbem do przybyłego.- Masz na imię Yuki, twoja obecna ranga to Biały Kieł. Jesteś również strażnikiem. Zdajesz na majordomusa.- Swojej wypowiedzi nadała pytającą intonację.
Powrót do góry
Yuki
Konto zawieszone


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 533

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 12:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przytakiwał łbem na każdą część wypowiadaną przez lwicę, lecz na ostatnie zdanie uniósł nieznacznie brew.
- Zgadza się -potwierdził słowa brązowej- więc od czego zaczynamy? -

_________________
<center></center>

Avatar (c) MadKakerlaken
Logo (c) Yuki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 5:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podniosła zad, by za chwilę z powrotem usiąść. Najpierw pytanie.
-Kim jest majordomus? Jakie ma obowiązki?
Powrót do góry
Yuki
Konto zawieszone


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 533

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 6:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Majordomus pomaga przywódcy, stara się zdobywać przydatne informacje o innych stadach, którymi oczywiście dzieli się z nimi, znaczy z przywódcami. Poza tym sprawdza ziemie, podobnie jak strażnicy. -powiedział co wiedział i pytającym wzrokiem patrzył na Surreal.
_________________
<center></center>

Avatar (c) MadKakerlaken
Logo (c) Yuki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 6:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brązowa skinęła łbem, wyrażając aprobatę.
- Powiedziałeś, że majordomus pilnuje granic. Jak strażnicy. Ostatnio mi podpadłeś. Nie obroniłeś Azui przed napaścią mimo, iż jest to twój obowiązek. Co masz na swoje usprawiedliwienie?- Spytała. Surreal nie złożyła raportu. Dlaczego? Może dlatego, iż sama była kiedyś w podobnej sytuacji?
Powrót do góry
Yuki
Konto zawieszone


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 533

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 6:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I znowu to samo... uh, czy zawsze będzie mu to wypominać? Opuścił łeb wzdychając i zastanowił się nad odpowiedzią
- Hm... -myśl, myśl, dlaczego?- Otóż...uczymy się na błędach, prawda? Nikt nie jest idealny, każdemu mogło się zdarzyć -dobra, a teraz czas na konkrety.
- No i ja myślę że ona by była na mnie zła gdybym...ona nie lubi jak jej się pomaga. I znając moje szczęście pewnie skończyłbym w lochach razem z nią.-

_________________
<center></center>

Avatar (c) MadKakerlaken
Logo (c) Yuki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 12:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ważne jak się starasz, ile zrobiłeś dobrze. Inni i tak będą wytykać ci twoje błędy.
Łeb Surreal lekko się zakołysał. Nie takiej odpowiedzi oczekiwała. Pierwszą część może uznać, jednak drugiej nie była w stanie zaakceptować.
-Wolałeś więc siedzieć i patrzeć, niżeli pomóc, gdyż- jak twierdzisz- Azui wszystko lubi robić sama?- Surreal nie oczekiwała odpowiedzi. Podniosła się i otaksowała wzrokiem Yukiego. Nie będzie ciągnęła już tego wątku. Nigdy więcej.
-Majordomus przekazuje przywódcy ważne informacje. Niektóre są bardzo ważne i muszą zostać dostarczone w bardzo krótkim czasie. Przebiegnij się po tej polanie. Zobaczymy ile czasu ci to zajmie- Poleciła
Powrót do góry
Yuki
Konto zawieszone


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 533

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 9:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przysłuchiwał się jej słowom z uwagą, na pytanie nie odpowiedział, tylko spuścił łeb. W momencie dyktowania zadania nadstawił uszy. Biegi? Dobrze. Więc sprawnie podniósł się z ziemi i przygotował się do tego.
- Zobaczymy -powiedział ni to do siebie, ni to do Surreal. Szybkie spojrzenie na trenerkę. 3...2...1...ruszył. Na początek kilka szybkich susów, które później zamieniły się w szybsze nie za długie 'kroki'. Trochę tak pobiegł by po czasie obrócić się i wrócić. Pochylił się lekko do przodu i pognał najszybciej jak potrafił, aż dobiegł na miejsce z którego wystartował.
- I jak? -zapytał w przerwie między dyszeniem a jeszcze większym dyszeniem. Chwilę potrwało uspokojenie oddechu.

_________________
<center></center>

Avatar (c) MadKakerlaken
Logo (c) Yuki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Sro Lut 17, 2010 6:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skinęła łbem z aprobatą. No, trzeba przyznać, że mały się spisał.
-Dobrze- Powiedziała, gdy oddech Yukiego wyrównał się.
-Twoja, być może, przyszła ranga wymaga obeznania się w sytuacji militarnej i politycznej wszystkich czterech stad. Powiedz mi, co wiesz- Każdy głupi zrozumie to polecenie
Powrót do góry
Yuki
Konto zawieszone


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 533

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 10:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Sojusze ostatnimi czasy szybko się zmieniały, ZZ z PZ i LZ z ZG, ZZ z ZG, ZZ z LZ, jakaś unia. A ostatecznie? Chyba PZ z ZZ, czyli tak jak na początku, no z tego co ja pamiętam. Złoziemcy atakują, porywają, podpalają tereny, chcą wygrać. -tyle o sytuacji militarnej, a jeżeli za mało, to dopowie. Krótka przerwa na oddech i zastanowienie.
- Złymi rządzi Levis, płonącymi Montana, Kiba z Miyuki lwimi, a złotymi Vendetta i Nuko. -tak? nie? Spoglądał pytająco na Surreal i czekał co dalej.

_________________
<center></center>

Avatar (c) MadKakerlaken
Logo (c) Yuki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maks
Gość





PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 10:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Sherkhan, zwany też Vaderem powrócił na tron.- Poprawiła ucznia. Czas na kolejne pytanie.
-Wyobraź sobie, że znajdujesz jednego członka swojego stada na wolnych ziemiach. Powiedzmy mnie. Nie widzisz żadnych ran, jednak jestem w wielkim szoku. Gołym okiem widać, że wydarzyło się coś nieprzyjemnego. Co robisz?
Powrót do góry
Yuki
Konto zawieszone


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 533

PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 10:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Hm... -przymrużył lekko oczy, pomyślał- Najpierw rozejrzałbym się po okolicy, gdyby były jakiekolwiek ślady, czy inne lwy. Później sprawdzenie przytomności, wtedy albo rozmowa, która wyjaśni co się stało, albo transport w bezpieczniejsze miejsce, czy do medyka. I czekać na odzyskanie sił, by opowiedzieć co się stało. -
_________________
<center></center>

Avatar (c) MadKakerlaken
Logo (c) Yuki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 10:37 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Maks
Gość





PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 11:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W pewnej części wypowiedzi, Surreal parsknęła. Szybko jednak powstrzymała śmiech, pozwalając Yukiemu dokończyć wypowiedź.
-Rozmowa?- Zapytała gdy szary skończył mówić- Pamiętaj, że masz do czynienia z lwem w szoku. Taki ktoś nie jest w stanie poskładać do kupy trzech słów, a co dopiero opowiedzieć co się stało. Gdybyś zauważył ślady obecności innego lwa. Trop, który wyraźnie wskazuje kierunek drogi domniemanego sprawcy mojego stanu. Co byś zrobił?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Król Lew Strona Główna -> Archiwum -> Archiwa Złotej Gwiazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group